- Biserica şi Statul la Mons. Anton Durcovici
- Rugăciunea şi căderea comunismului în România
- Rezistenţa anticomunistă prin valori spirituale
- Educaţia ca armonie între credinţă şi cultură, astăzi
- Pentru promovarea valorilor etice şi spirituale în activităţile economice
- Omul şi economia de piaţă astăzi
- Formarea permanentă: Când şi pentru cine?
- Benedict al XVI-lea şi iubirea. Eros, agape şi philia în enciclica Deus caritas est
- Identitatea creştină şi valorile Europei de astăzi
- Dumnezeu, Europa şi religiile. Identitatea creştină şi pluralismul religios
- Moştenirea Conciliului al II-lea din Vatican
- Constituţia dogmatică despre Biserică Lumen gentium
- Decretul despre Bisericile Orientale catolice Orientalium ecclesiarum
- Decretul despre ecumenism Unitatis redintegratio
- Declaraţia despre relaţiile Bisericii cu religiile necreştine Nostra aetate
- Ce facem cu adevărul în spaţiul public?
- Morala comunicării adevărului. Dialogul dintre filozofie, teologie şi ştiinţă
- Dialogul dintre artă şi credinţă
- Evanghelizarea şi îndreptarea privirii spre Cristos
- Omul recent şi noua evanghelizare
- Ce lucru bun să fac, ca să am viaţa veşnică?
- Pentru adevăr: Petru sau Pilat?
- Conciliul al II-lea din Vatican, izvor de reînnoire
- Cercetarea teologică şi sinodul diecezan de la Iaşi (2001-2004)
- Predarea religiei în şcoală
- Creştinismul este o religie?
- Familia ca formă de rezistenţă la ideologii. Introducere în operele de tinereţe ale papei Ioan Paul al II-lea
- „Familia creştină” în magisteriul papei Ioan Paul al II-lea. Antologie de texte magisteriale
- Euharistia şi întruparea după sfântul Toma d’Aquino
- Omul ca imagine a Sfintei Treimi după Sfântul Augustin
- Dimensiunea cristologică a dialogului teologic
- Dumnezeu fără Dumnezeu
- Doctrina sau învăţătura socială a Bisericii?
- Drepturile şi obligaţiile părinţilor în educaţia copiilor
- Sfântul Duh şi religiile necreştine
- Pentru dialog